To zabawa grupowa dla 10-16 osób, do przeprowadzenia na boisku lub na sali gimnastycznej. Rysujemy dwa współśrodkowe koła (rys), wewnętrzne nazywane twierdzą oraz zewnętrzne nazywane wałem. Dzieci dzielimy na dwie drużyny jedna będzie bronić twierdzy a druga ją atakować ustalamy, więc na początku, jaką rolę drużyny będą pełnić, potem nastąpi zamiana.
Drużyna obrońców wybiera Kapitana, który staje w kole wewnętrznym natomiast w kole zewnętrznym ustawia się jego drużyna. Druga drużyna ustawia się na zewnątrz kół i otrzymuje piłkę jej zadaniem jest tak rzucić piłką, aby dostała się do twierdzy i niezłapana przez nikogo dotknęła podłogi, za każde dotknięcie otrzymują punkt. Obrońcy i Kapitan nie mogą do tego dopuścić łapią, więc piłkę, wykopują ją, odbijają byleby nie spadła na podłogę wewnątrz twierdzy.
Gra toczy się na czas, umawiamy się na początku ile trwa runda i ile rund będziemy rozgrywać. Drużyny na przemian powinny zamieniać się miejscami. Wygrywa ta drużyna, która zdobędzie najwięcej punktów.