Kolejna zabawa na ćwiczenie spostrzegawczości, można ją już wprowadzić w grupie 2,5-latków. Moderator powinien przygotować 3-4 plansze z różnymi znaczkami np. owoce: jabłko, banan, gruszka lub zwierzęta: kot, pies, ptak.

Mogą to być przedmioty znane dzieciom, jeśli jednak chcemy, aby dzieci nauczyły się czegoś nowego możemy przygotować trudniejsze znaczki z przedmiotami, których dzieci jeszcze nie znają lub mogą im one sprawiać trudności np. figury: koło, trójkąt, kwadrat, lub ptaki: sowa, gołąb, wróbel.

Oprócz dużych plansz przygotowujemy małe plansze z takimi samymi znaczkami jak na dużych. Każde dziecko otrzymuje jedną małą planszę. Na początku zabawy Moderator pokazuje po kolei wszystkie duże plansze wymawiając nazwy przedmiotów, które na nich się znajdują. Następnie podnosi jedną z plansz i prosi, aby dzieci posiadające np. jabłuszka szybko podbiegły do niego. Po chwili Moderator podnosi kolejny znaczek, tak aby w zabawie wzięły udział wszystkie dzieci.